به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

پیام تبریک شهردار اقلید به مناسبت هفته بسیج

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بسیج سرمایه گرانبها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای رضای خداوند متعال در راه دفاع از آرمان های اسلام تلاش می نماید. این یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) با تکیه بر دستورات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز در جهان شناخته تر و سربلندتر خواهد بود. رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوران های سخت ، بسیجیان در نهایت اقتدار با روحیه ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده اند. برای شناختن جایگاه ویژه یک بسیجی همین کافی است که امام عزیزمان فرمودند: “من افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم.”

اینجانب ، فرارسیدن هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز، تبریک و تهنیت عرض می کنم و سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

اکبر مسعودی پنجم آذرماه ۱۳۹۸

  • 0
  • 5,290
  • 869,314
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group