به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

کلنگ زنی و افتتاح بخش دوم پروژه های عمرانی شهرداری اقلید

به گزارش روابط عمومی شهرداری اقلید، افتتاح و کلنگ زنی بخش دوم پروژه های عمرانی شهرداری  که به دلیل تراکم برنامه های هفته دولت به روز چهارشنبه ششم شهریورماه موکول شده بود، با حضور سیدحسین افضلی؛ نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، خلیل بزرگی؛ فرماندار، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها انجام شد. کلنگ زنی پارک محله ای جانبازان به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، پارک محله ای شهید رجایی به مساحت دو هزار مترمربع و ۹۰ میلیون تومان اعتبار، پارک محله ای فسارود به مساحت ۴۰۰ مترمربع و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، پارک بزرگ سلامت به مساحت شصت هزار مترمربع و ۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده صورت گرفت. بهره برداری از سامانه پایش تصویری با ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرد و تجلیل از ورثه مرحوم حاج احمد فرزانه جهت تجهیز غسالخانه بهشت فاطمیه(س)” نصب سردخانه با ظرفیت ۳۰ نفر با هزینه کرد ۸۰ میلیون تومان” نیز از جمله برنامه های شهرداری در این روز بود.

اکبر مسعودی؛ شهردار اقلید در این مراسم ضمن تبریک مجدد هفته دولت گفت: توزیع عادلانه خدمات در محله های مختلف اقلید از جمله اهداف شهرداری در راستای رسیدگی بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است. وی در ادامه با تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل شهرداری افزود: اینجانب و تمامی همکارانم در مجموعه مدیریت شهری آنچه را که در در توان داریم در طبق اخلاص نهاده و امیدورام بتوانیم در اسرع وقت پروژه های تعریف شده را تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز نماییم. سیدحسین افضلی؛ نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: پرسنل شهرداری علیرغم تلاشها و کوششهای بی چشمداشتی که انجام می دهند جزء مظلومترین خدمتگزاران نظام هستند که بنده فرصت را غنیمت شمرده و از تک تک این عزیزان تشکر می کنم.

افضلی در ادامه از رؤسای ادارات خواست تا با شهرداری نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند و تا آنجا که می توانند امکانات مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهند تا بار مالی پروژه ها بر دوش مردم سنگینی نکند. وی همچنین درخصوص افزایش دوربین های پایش تصویری قول مساعد داد.

شایان ذکر است در این روز در جلسه شورای اداری شهرستان از کارمندان نمونه شهرداری اقلید با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

حمیده اسدی

  • 359
  • 3,934
  • 871,388
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group