به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

ابلاغ حکم سرپرستی شهرداری اقلید

به گزارش روابط عمومی شهرداری اقلید

در نشستي که با حضور اعضاي شوراي اسلامي دوره ششم و پرسنل شهرداری برگزار شد، حکم انتخاب مهندس محمود خادمی به عنوان سرپرست جديد شهرداري اقلید توسط رئيس شوراي اسلامي شهر به وي ابلاغ شد.
✳️در ابتدای این جلسه آقای حسن بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و شهرداران سابق به ضرورت اهتمام و همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری جهت حل مشکلات شهری اشاره نمود.
✳️در ادامه سرپرست شهرداری اقلید ضمن تشکر از حسن اعتماد و اظهار لطف اعضای محترم شورا اظهار نمود: از درگاه خداوند متعال خواستارم که در زمان تصدی سرپرستی شهرداری بتوانم در انجام امور جاری شهر به نحو مطلوب انجام وظیفه نمایم و در همین راستا به همراهی کامل و صادقانه پرسنل زحمتکش شهرداری تا انتخاب و آغاز به کار شهردار جدید اطمینان دارم و قطعا تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات و پیشبرد بهتر امور مدیریت شهری با مشورت و هماهنگی با شورای اسلامی شهر و همچنین کمک فکری و همکاری کارکنان خدوم شهرداری به کار خواهم گرفت.

❇️در پایان جلسه پرسنل حاضر در جلسه ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی توفیق، گزارشی اجمالی از روند کار و ادامه فعالیتهای واحدهای خود ارائه و پیشنهادها و مشکلات کاری خود را مطرح نمودند.

[aparat id=”rB563″ width=”800″]

  • 219
  • 4,907
  • 870,685
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group