به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

مهندس حقانی؛ شهردار اقلید: الگوی شهر همگرا الگوی مدنظر مدیریت شهری جدید اقلید

شهردار جدید اقلید؛مهندس کاووس حقانی نیز پس از قرائت و دریافت حکم انتصاب خود، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام اله علیها، تقارن این روز با آیین معارفه خود را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امیدوارم با شفاعت این شهید بزرگ و طبق فرموده مقام معظم رهبری بتوانم به عنوان یک خادم در خدمت مردم شریف اقلید باشم.
🔰مهندس حقانی در ادامه از تعیین دو رسالت محوری برای عمل به آنها به عنوان شهردار اقلید در روزهای پیش روی خدمت خود خبر داد و گفت: صیانت از شهر اقلید و صیانت از خانواده زحمتکش شهرداری دو رسالت بزرگی است که بر دوش بنده نهاده شده که بر این اساس به کمک همکارانم در مجموعه شهرداری وظیفه داریم شهر تاریخی و هویتمند اقلید را به بهترین شکل ممکن اداره کنیم. وی الگوی شهر همگرا را به عنوان الگوی مدنظر خود در اجرای مدیریت شهری اقلید معرفی کرد و ابراز داشت: مقبولیت، شفافیت و مشارکت پذیری سه اصل مهم الگوی شهر همگراست که با اجرای این الگو می توان گامهای بزرگی در مسیر جلب رضایت شهروندان، عاری از هرگونه خبط، خطا و ابهام برداشت و شهر را بهتر از وضعیت فعلی به آیندگان تحویل داد.
🔰شهردار اقلید در پایان از زحمات چند ماهه مهندس خادمی به عنوان سرپرست شهرداری و همچنین تلاش چهارساله شهردار و اعضای شورای اسلامی سابق تقدیر نمود.

  • 379
  • 2,330
  • 871,529
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group