تكریم ارباب رجوع یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری جدید اقلید
مهندس حقانی؛ شهردار اقلید با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین اهداف این مجموعه در ارائه خدمات به شهروندان است گفت: جلب رضایتمندی شهروندان با خدمات رسانی صادقانه حاصل می شود لذا باید رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مردم در اولویت وظایف کارکنان باشد. شهردار اقلید گفت: این شهرداری به عنوان يكي از دستگاه هاي اجرايي كه داراي بيشترين مراجعات از سوي شهروندان است، خود را موظف می داند که نظام تكريم ارباب رجوع را در تمامی واحدهاي اجرايی خود اعمال نمايد. مهندس حقانی افزود: شهرداری اقلید با اقداماتی نظیر برگزاري جلسات ملاقات عمومي به صورت هفتگي و رسیدگی و پاسخگویی به موارد مطروحه در این جلسات و انجام بازدیدهای مورد نیاز براساس درخواست ملاقات کنندگان، همچنین دیدار با شهروندان به صورت سرزده به منظور رسيدگي به مشکلات آنان و تشخیص نیازها و اولویتهای سطح محلات به صورت مستمر، نصب صندوق ارتباط مستقيم ارباب رجوع به منظور جذب نقطه نظرات، پيشنهادها و شكايات آنها، نظارت بر حسن رفتار و كاركرد كاركنان، به تكريم ارباب رجوع می پردازد و اخيرا نیز جهت تسهیل ارتباط شهروندان با کارشناسان شهرداری اقدام به توسعه فضای تردد سالن واحد شهرسازی به عنوان یکی از مهمترین و شلوغترین واحدهاي شهرداری نموده است.