به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

دیدار و گفتگوی صمیمانه شهردار و فرمانده سپاه ناحیه اقلید

مهندس حقانی؛ شهردار اقلید با حضور در دفتر فرمانده سپاه ناحیه اقلید، با سرهنگ پاسدار خدایاری؛ فرمانده سپاه ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ خدایاری ضمن خوشامدگویی و تشکر بابت زحمات و تلاش‌های همه جانبه مجموعه مدیریت شهری اقلید در خدمت رسانی به شهروندان گفت: سپاه ناحیه اقلید آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت با شهرداری جهت رشد و شکوفایی شهر و جلب رضایت مردم اعلام می نماید.
مهندس حقانی نیز ضمن تشکر از ایثارگریها و خدمات ارزنده سپاه در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سرهنگ خلبان صادق فلاحی و سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاد گفت: این دو شهید بزرگوار جان باارزش خویش را برای جلوگیری از وارد شدن کوچکترین صدمه به ساکنین شهر محل حادثه، فدا نمودند و بر ماست که در محضر این ملکوتیان، درس فداکاری و خدمتگزاری بیاموزیم. شهردار اقلید در پایان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت شهر در گرو مشارکت و همکاری نهادها و ارگانهای مختلف با یکدیگر است افزود: با گسترش همکاری و هماهنگی مسئولان شهر با یکدیگر، علاوه بر جلب رضایت شهروندان، عمرانی و آبادانی شهر نیز به راحتی محقق خواهد شد. لذا امیدوارم این تعامل و همکاری سازنده، نتایج بسیار خوبی را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

  • 379
  • 2,356
  • 871,555
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group