به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

آ

آیین نکوداشت روز ملی درختکاری امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و با حضور امام جمعه محترم، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان، جانشین محترم فرمانده سپاه پاسداران، جمعی از روسای ادارات و دانشگاه ها، پرسنل شهرداری و تعدادی از دانش آموزان عضو باشگاه شهروندی شهرداری برگزار شد.
✅مهندس حقانی، شهردار اقلید در آغاز این مراسم که به نام سروقامت؛ شهید سلامت حمیدرضا جباری مزین شده بود، ضمن خیرمقدم به حاضرین از خانواده این شهید بزرگوار، با اهدای گل تجلیل نمود و نهالی توسط فرزند شهید غرس شد. در ادامه، کاشت نهال توسط مسئولین و مدعوین انجام و از پارکبانان سبزپوش که زیبایی را به شهر و نگاه شهروندان هدیه می کنند، نیز تقدیر به عمل آمد. شایان ذکر است عملیات کاشت گونه های مختلفی از نهال های متناسب با اقلیم شهر، در مکان های کارشناسی شده و با هدف توسعه فضای سبز، از امروز آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

  • 0
  • 5,286
  • 869,263
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group