به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

برگزاری اردوی نیم روزه تابستانه با برنامه های متنوع فرهنگی


✅به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری اقلید اردوی نیم روزه تابستانه با مشارکت واحد سلامت اداره آموزش و پرورش و حضور سفیران باشگاه شهروندی شهرداری، مادران و مادربزرگهای آنان برگزار شد. در این برنامه فرهنگی دانش آموزان ضمن آشنایی با انواع بازیهای بومی و محلی با آموزش خانمها قره خانی و اسلامی به رقابت دوستانه با یکدیگر پرداختند. آشنایی با فلسفه و نحوه ساخت عروسک گردویی که به عنوان میراث فرهنگی ناملموس این شهر به ثبت رسیده با حضور خانم افضلی از سازندگان با تجربه این عروسک، نیز انجام شد و در پایان این برنامه مادربزرگها به خواندن اشعار فولکلور محلی، قصه ها و متل های اقلیدی پرداختند.
این برنامه که مورد استقبال نونهالان عضو باشگاه شهروندی اقلید و خانواده هایشان قرار گرفت با هدف ایجاد سرگرمی، افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی، تمرین در کنار یکدیگر بودن و مشارکت گروهی، حفظ و انتقال ارزش میراث های ناملموس به نسلهای آینده و شناساندن و معرفی آنها به نسل حاضر، تقویت محبت ورزی بین نسلهای دیروز و امروز، تکریم جهاندیدگان و استحکام عاطفی خانواده از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار و به برندگان مسابقات نیز جوایزی اهدا شد.

  • 235
  • 4,877
  • 870,764
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group