به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

شمیم شهدا در اقلید می پیچد


✅ ورودی اقلید، شهر امام زمان(عج)، قدمگاه امام رضا علیه السلام و کلید فارس به نام و یاد شهدا مزین شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری اقلید فاز اول نصب تمثال ۴۴۰ شهید شهرستان اقلید که ماحصل پیگیری و تلاش کارگروه ساماندهی تمثال مبارک شهدای شهرستان اقلید بود امروز چهارشنبه ۲۶ مردادماه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام و بولوار آیت اله شیخ محسنی(ورودی شهر از سمت سورمق) با شمایل مبارک هفتاد و دو شهید شهرستان به نیت شهدای کربلا در نوزدهمین روز از ماه محرم، زینت داده شد.
دکتر زارع؛ شهردار اقلید ضمن پاسداشت یاد و خاطره بزرگان و شهدای شهرستان اقلید درخصوص این طرح اعلام کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تابلوهایی مزین به تمثال شهدا به همراه نام، نام خانوادگی، در بولوار ورودی شهر نصب تا بار دیگر فضای شهر مذهبی و ولایی اقلید مزین به شمیم شهیدان گردد.
شهردار اقلید با تأکید بر بهره گیری از نظرات مردمی اضافه کرد: تعدادی از شهروندان و معتمدین شهر در کنار نهادها و سازمان های متولی این امر به عضویت کارگروه ساماندهی تمثال شهدای شهرستان اقلید در آمدند تا تا از نگاه مردمی در نامگذاری غافل نشویم.
دکتر زارع با اعلام اینکه این طرح طی چند فاز تا نصب تمثال تمامی شهدای شهرستان اجرا خواهد شد تصریح کرد: نامگذاری مستمر معابر به نام شهیدان، مشارکت در برگزاری یادواره های شهدای شهرستان و … بخش کوچکی از اقدامات شهرداری اقلید در ارج نهادن به یاد و نام شهداست.
وی با تقدیر از همکاری مردم در انجام پروژه های مختلف شهرداری اظهار کرد: شهرداری اقلید همواره از نظرات عموم شهروندان در انجام پروژه های گوناگون بهره گرفته است بنابراین از شهروندان تقاضا داریم نظرات و پیشنهادهای خود را همچون گذشته به این شهرداری ارسال کنند تا خدمتگزاران مردم در این شهرداری از نظرات آنها بهره مند شوند.

  • 369
  • 3,115
  • 871,452
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group