به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر اقلید خوش آمدید.

شکوفایی یکی دیگر از وعده های مدیریت شهری اقلید تهیه رایگان یک عدد بیل مکانیکی به ارزش ۷ میلیارد تومان به همت شهرداری اقلید

دکتر عبداله زارع درنیانی شهردار پرتلاش اقلید، با همراهی شورای اسلامی شهر تنها پس از گذشت ۷ ماه از آغاز به کار خود، علی رغم رکود منابع درآمدی شهرداری، با برنامه ریزی مسئولانه اقدام به تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت ریزی معابر شهری، پیگیری جهت دریافت بیل مکانیکی زنجیری چند منظوره به قیمت هفت میلیارد تومان، پیگیری خرید یک دستگاه بابکت و موضوع صنوف آلاینده نمود. ایشان همچنین با حضور میدانی در محلات مختلف، نابسامانی های موجود را احصاء و رفع مشکلات، معضلات و موانع متعدد عمران شهری را در اولویت قرار داده و به همین منظور به حول و قوه الهی باز هم شاهد تحقق و شکوفایی یکی دیگر از وعده های داده شده یعنی تهیه یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری هستیم. درخصوص گلایه به حق یکی از شهروندان درخصوص لایروبی رودخانه ساحلی(پخش شده از بخش خبری شبکه فارس) و نبود دستگاه مورد نیاز جهت لایروبی رودخانه(بیل مکانیکی) امروز سه شنبه ۱۳ دیماه ۱۴۰۱ این نوید را به شهروندان عزیز می دهیم که این دستگاه تا شنبه هفته آینده به مجموعه ماشین آلات سنگین شهرداری خواهد پیوست تا این گام کوچک، سرآغاز قدم های بزرگتری جهت عمران و آبادانی اقلید عزیز باشد. ضمن تبریک به شهروندان از تمامی دستگاه ها و مدیران شهرستان، قوه قضائیه، مجریه و مقننه بالاخص نماینده محترم مجلس که همواره شهرداری و شورای اسلامی شهر از رهنمود های ایشان بهره مند گردیده قدردانی می شود.

  • 247
  • 4,947
  • 870,834
  • آذر ۲۸, ۱۴۰۲

تماس با ما

استان فارس،اقلید،میدان قرآن،ساختمان شهرداری، روابط عمومی شهرداری اقلید

شماره تماس با تلفنخانه: 44552106-071
فکس : 071-44552106

شهر زیبای اقلید

اقلید شهری ییلاقی و زیبا در کرانه شمالی استان فارس و در ارتفاعات ۲٬۳۰۰ متری از سطح دریا،به عنوان  دومین شهر بلند  استان و ششمین شهر مرتفع کشور که در دامنه بلندترین قله جنوب کشور بل کوه زیبا، آرام گرفته است.

کلیه حقوق این وب سایت  برای شهرداری اقلید محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group